Contribute  :  Calendar  :  Advanced Search  :  Site Statistics  :  Directory  :  9/11-Komiteen  :  Kom i gang  :  Web Resources  :  Polls  :  Forum  :  My Downloads  
    Agenda911.dk Think globally Act locally    
 Welcome to Agenda911.dk
 Saturday, January 21 2012 @ 12:29 PM UTC
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Kan NWO afspores?

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Oplevelse, Erfaring
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Rene123



Indmeldt: 09. mar 2010
Indlæg: 2
Geografisk sted: DK

IndlægSkrevet: Tirs mar 09, 2010 4:57 pm    Emne: Kan NWO afspores? Besvar, med citat

Hej til alle Smile
Indlægget her omhandler NWO agendaen generelt.
Det er også postet hos "I 11 time", men jeg vil gerne høre meninger herfra også.


Kan NWO afspores?

En ny uvildig undersøgelse af omstændighederne før, under og efter drabene på ca. 3000 mennesker i New York 11 september burde være i alles interesse.

- pånær de skyldiges…

Hvem kan have noget imod en undersøgelse mere? Eller 10, hvis det er nødvendigt?

- foruden de skyldige…


11/9 var en sørgelig brik i et sørgeligt spil. En vigtig brik, men dog kun en brik. Et stort skridt er taget med truth-bevægelser, opråb og spørgsmål. Et vigtigt skridt, men dog kun et skridt. Nu må tiden være inde til næste skridt.

Hvad er problemet med WTC- tragedien?

Problemet.

Ikke hvad det frygtelige, urimelige og dybt, dybt tragiske er. For det er mig ganske klart: Flere tusinde menneskers angstskrig og endnu flere tusinders savn, sorg og smerte. Det er frygteligt. Det er urimeligt og det er dybt, dybt tragisk. Problemet er, at det er en dagsorden. Og alt går som det skal.

En dagsorden der har punkter som: Mere frygt, mere kontrol, mere stress, mere had, mere vold, mere nød, mere sygdom, mere fattigdom, mere udnyttelse og mere udryddelse. Den er selvfølgelig svær at sælge til et lands befolkning.
Med mindre man bytter ordet ”mere” ud med ordet ”mindre”, så skriver vi alle under. Men i den virkelige dagsorden står der stadig ”mere”. Mere af alt det vi inderst inde ikke bryder os om, forklædt som en nødvendighed.

Det er et problem.

Hvem står bag problemet?

Det er altid god skik at se på hvem der drager fordel af en given forbrydelse. Følg pengene og følg magten. Så når du til bagmanden. På 911truth-sider kan du finde fyldestgørende materiale om hvem der har vinding ved feks. 11/9, og hvilke selskaber og familiedynastier der er blevet forgyldt i kølvandet på forbrydelsen. Det er et omfattende netværk som styres og kontrolleres af få indflydelsesrige aktører.

Vi kan kalde dagsordenen og kræfterne bag for NWO. Blot for nemhedens skyld…

Og nu er vi ved at være ved formålet for dette indlæg:

Alternativer til NWO-planen. Forslag til hvordan det enkelte menneske, du og jeg, har indflydelse og kan ændre det vi ikke bryder os om.

Hvem er i flertal ?

Producenten eller forbrugerne?
Generalen eller soldaterne?
Indbyggerne eller præsidenten.
Avisen eller læserne?

Er det ikke på tide at flertallet bliver spurgt? Er det ikke på tide at flertallet bliver hørt? Er det ikke på tide at flertallets værdier kommer til udtryk i samfundet?

Værdier der er det modsatte af frygt, må være tryghed.
Værdier der er det modsatte af stress, må være harmoni.
Værdier der er det modsatte af vold, had og udryddelse, må være tolerance, udvikling og kærlighed.
Værdier der er det modsatte af krig og propaganda, må være fred og dialog.

Er det ikke på tide at du og jeg, som en del af flertallet, handler i overensstemmelse med vores værdier?

Hvis flertallet vil det ”gode”, hvorfor trives det ”onde” så?
Fordi hvert enkelt individ i flertallet accepterer det! Vi ønsker det ikke, men vi accepterer! Vi accepterer i kraft af vore handlinger eller mangel på samme.
En stor del af NWO´s succes skyldes at mange bidrager med næring til dyret.
Vi har gjort os afhængige økonomisk, socialt, energimæssigt, fødevaremæssigt, sundhedsmæssigt og informationsmæssigt. Disse ressourcer kan enten lyse op og bidrage til styrke eller de kan gøre et menneskes liv sårbart, frygtsomt og mørkt. Beslutningen om hvilken vej vi går, har vi lagt i kløerne på et dyr der næres af andres frygt og styrkes ved andres fortvivlelse.

Er det ikke på tide at gøre sig fri af sårbarheden?

En måde at gøre det på, kunne være at gøre sig uafhængig af store koncerner og multiinternationale gigant virksomheder. Det betyder ikke at vi alle skal opsige vore TDC abonnement, blot at vi skal huske at besøge venner og familie personligt. Huske hvor de bor og hvordan de ser ud.
Styrk sammenholdet og mød dine medmennesker personligt.
Overvej hvor ofte du egentlig behøver at putte penge i TDC´s lommer via din telefonregning frem for at tale med personen når du ser denne. Vis dig for dine venner i den virkelige verden og lad dem møde det menneske du er og ikke kun din profil via Facebook. Lad dit billede blive levende så alt det du også indeholder, kan komme andre til gavn og glæde.
Hvis telefonnettet gik ned i morgen, hvor sårbar er du så?
Hvis internettet brød ned, hvor sårbar er du så?

Slå et slag for flere urtehaver og små landbrug. Gør dig uafhængig af detailhandlens vitaminfattige og ofte dyre udvalg af frugt og grøntsager ved at anlægge din egen urtehave. Styrk nærmiljøet og gå flere sammen om at dyrke frugt og grønt i haverne eller på et fælles lejet jordstykke. Masser af penge at spare. Masser af vitaminer og et sundt fællesskab. Dyrk mere, køb mindre.
Forestil dig hvad beboerne i en boligblok eller på en villavej kunne udrette i fællesskab med et lille stykke jord.
Støt de små hobbylandbrug der heldigvis findes endnu og smag en kylling der virkelig smager af noget eller køb en halv gris billigere og bedre end supermarkedet. Mange mennesker holder høns. Støt dem ved at købe æg og se samtidig hvad en gul æggeblomme betyder. Vis de landmænd der stadig dyrker afgrøder og holder kvæg, at det godt kan betale sig at sige nej til EU og ja til lokalsamfundet. Vis det ved at købe dine varer hos dem. Værn om det landbrugsland vi engang var og som vi kan blive igen.
Gør dig uafhængig af butikkernes næringsfattige vareudvalg og skruppelløse, profitfikserede købmænd. Dyrk jorden, det kan ingen forbyde dig.
Læg dine penge hos lokalhandlen og ikke i bugen på en altædende, skrupelløs verdensbank.
Hvor sårbar er du og din familie, hvis butikkernes hylder er tomme i morgen?

Spar på benzin og olie. Gå mere og brug bilen mindre. Læg dine penge hos den lokale cykelhandler frem for i olieselskabernes lommer. Brug ikke flere penge på benzin og olie end du har. Sagt på en anden måde: Klip dit benzinkreditkort i stykker.
Bor du i hus, kan du med fordel opvarme med brændeovn eller jordvarme. Gør dig fri af olieselskaberne og deres åbenlyse tyveri fra almindelige hårdtarbejdende mennesker.
Hvor sårbar er du hvis olieselskabet og tanken lukker for kreditten i morgen? Hvor sårbar er du hvis der ikke kan købes benzin til bilen?

Pengeinstitutter og andre dele af finansverdenen er svære at komme udenom. De har en finger med overalt, men vi kan nøjes med at bruge de penge vi har og tjener. Siger vi ja til lån er det på udbyderens præmisser. Præmisser de færreste af os ikke gider at læse igennem. Og det er netop meningen. Hvis lånet var på rimelige vilkår behøvede man vel næppe doktorgrad i både økonomi og jura for at tyde lånekontrakten. Overvej om forbruget og udgifterne kan nedsættes så kredit er unødvendig.
Hvor sårbar er du, hvis banklån og kreditter blev opsagt nu?

Hold sammen i familien og blandt venner. Lad ikke udefrakommende krav skille en god familie.
Giv din familie mere opmærksomhed end dit job.
Brug mere tid på din familie og venner end på at tjene penge.
Sæt forbruget og forventninger ned og styrk dine medmenneskelige relationer. Hvis din arbejdsplads kun bidrager med løn og stress er det ingen af delene værd. Find et job der respekterer du har et liv ved siden af jobbet. Værn om de venner der hjælper når du har behov.
Hvor sårbar er du hvis du ingen løn får næste måned?

Fjernsynet er vel nok den største informationskilde endnu og vel også den største kilde til fejlinformation. Endnu. Gør dig selv en tjeneste og find ud af hvilke informationer og nyheder du i dit liv har behov for. Før du får dem serveret.
Opsøg de kanaler og medier der levere information du finder brugbar og oplysende og ikke mindst relevant for dit liv og dit nærmiljø.
Bryd vanen og sluk for nyhederne.
Læs almindelige menneskers blog og indlæg på nettet, læs rejsebeskrivelser og informer dig via mindre og uafhængige nyhedskilder på internettet.
Tal med kollegaer, familie og venner om hvad der sker i deres by, på deres arbejdsplads og i deres familie.
Måske er det bedre nyheder end du troede. Måske er de bedre informeret end Ritzau og Reuters. Hvis nyhedsstrømmen bidrager til frygt og fordomme, hvem har så gavn af den?
En anden måde hvorpå vi kan oplyses er ved rejser og ophold i andre lande og under andre kulturer.
Jeg garanterer, en tur med toget ned gennem Europa er langt mere oplysende end samtlige nyhedsdækninger fra TV2 tilsammen. Tal med de mennesker du møder på ferier og ture til udlandet. Mød dem, menneske til menneske, og nedbryd fordomme og barrikader. Oplys dig selv og oplys andre med din blotte tilstedeværelse.

Oplever vi urimeligheder i vores nærmiljø eller hverdag må vi rette direkte og personlig kontakt til udøveren med kritiske spørgsmål.
Det kan være en uberettiget masseanholdelse hvor venner, familie, naboer, kollegaer til den anholdte møder op ved interneringslejren og kræver fyldestgørende forklaring fra øverste ansvarlig.
Eller det kan være i forbindelse med nedskæringer på sygehuse, skoler og ældreplejen i kommunerne, hvor størstedelen af indbyggerne går i samlet flok til kommuneinstansen og dennes øverste chef og forlanger at se regnskaber for hvad skattepengene bliver brugt på. Øre for øre. Eller skulle jeg sige, cent for cent.
Tag ansvar i lokalområdet.

Mulighederne for indflydelse er mange, men de starter alle ved os selv. Hvis hver enkelt, som samlet udgør flertallet, blot tager et skridt frem mod selvstændighed, ville det styrke fællesskabet. Det vil samtidig være et skridt væk fra bæstet og en svækkelse af NWO.

For er der noget NWO afskyr blandt almindelige mennesker, så er det selvstændighed og fællesskab.

Selvstændig og individuel levestil i harmoni med andre selvtænkende individer.

Hvad mener du? Hvilke skridt kan det enkelte menneske tage for at afspore NWO?

René
http://www.freewebsite.dk/renesonderbaek/
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
911farmer



Indmeldt: 15. jan 2010
Indlæg: 19

IndlægSkrevet: Søn mar 14, 2010 3:13 pm    Emne: Ja, NWO kan afspores Besvar, med citat

du stiller nogen rigtig gode spørgsmål og giver selv mange gode svar på, hvad vi hver især kan gøre.

MEN

Der er et lag af manipulation "ovenpå" dette, dvs. sålænge vi ikke afslører disse lag, så vil vi fortsat være den berømte hamster, der får hjulet til at rotere.

Folk som Alex Jones og Jeff Rense afslører disse personer - denne elite - også kaldet Illuminati. Det er dog ikke så enkelt som et enkelt navn.

Men hvad vi enkelte kan gøre er som du ganske korrekt har sagt

a) lån aldrig penge
b) byt - tjeneste for tjeneste - måske vil en lokal landmand bytte kød og mælk for hjælp til computeren, hvis du kender til edb - osv.

Men for mig er det vigtigste er, at vi lever i en informations-tidsalder og at den krig, der føres er en informationskrig - eller infowars.com eller inforwars.dk - det gælder om at informere så mange af vores kære som muligt.

Eliten er 1 million mennesker max - hele jorden er 8 millliarder. Gæt hvem der vil vinde en åben kamp. Så for mig gælder OPLYSNING - vis andre hvem "fjenden" er - altid fredeligt, flertallet er ikke voldeligt, kun mindretallet.

All for now.
vh/Morten


vh/Morten
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Rene123



Indmeldt: 09. mar 2010
Indlæg: 2
Geografisk sted: DK

IndlægSkrevet: Søn mar 14, 2010 7:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej Morten

Jeg er enig i at information og udbredelse er vigtigt.
Mine tanker har det sidste stykke tid dog kredset om problemstillingen hvis nettet gik ned. Eller blev lukket ned. Eller censureret som meget jo tyder på vil ske.
Hvad så. Hvordan informerer man og holder kontakt med ligesindende?
Derfor er det vigtigt for mig at have alternativer.
Jeg fik en tanke som jeg vil bruge som eksempel:
Tænk hvis man kunne supplere netforums med rigtige møder, mennesker imellem.
I lokalområdet kunne en aktiv 911 truther bruge forsamlingshus eller kommunale lokaler stillet til rådighed til en forening, bruges til at mødes fysisk.
1 x om måneden kunne man mødes det samme sted hvergang. Forestil dig hvis det skete i alle kommuner at man havde muligheden for at mødes.
Hvis så nettet af den ene eller anden årsag gik ned, ville man vide hvordan man kunne få fat på hinanden og netværket ville være intakt, fra lokalområde til lokalområde. Man kunne stadig kommunikere og få informationer bragt ud.
Hvis man ikke kender hinanden andet end fra nettet, er man meget alene hvis nettet går i sort.
Men jeg er enig i at så længe nettet virker og er frit, skal vi da bruge det alt det vi kan. der er jo store fordele forbundet med det også.

God aften

René
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
911farmer



Indmeldt: 15. jan 2010
Indlæg: 19

IndlægSkrevet: Tors mar 18, 2010 9:15 pm    Emne: Hvad nu hvis #2 Besvar, med citat

Hej !

Jeg vil ikke disse dine forslag, for de er super

MEN

Hvad nu hvis politiet eller militæret stod foran jeres mødested og delte gratis ud af kneppelsuppe til nyligt-ankomne ?

Desværre tror jeg at du og jeg og de fleste andre brugere af dette forum er lysår foran "normale mennesker". Jeg har en Alex Jones t-shirt "911 was an inside job" den sorte med hvid skrift og "11" i "911" skrevet som tårnene.

Når jeg har den på - på arbejde kigger folk mærkeligt efter mig og åbner og lukker munden som om de var guldfisk ude af kummen.

"systemet" kan lukke internettet, "systemet" kan stille politifolk op foran dit mødested, "systemet" kan o.s.v.

Det vi kan gøre er at informere så mange mennesker som muligt INDEN noget af det ovenstående overhovedet sker. Hvis det ikke lykkes tror jeg personligt, at det bliver ekstremt blodigt den dag, "nok mennesker" vågner op til den virkelighed de lever i og ikke bare sidder hver aften foran fjernsynet og onanerer og savler til en kunstig virkelighed.

OG MEGET VIGTIGT - som jeg har lært gennem meget hårde, personlige "lektier" - du kan ikke redde andre. Hvis flertallet herhjemme vil have en NWO "heil hitler style" regering - så er det sådan en fiddo vi får.

Du kan ikke "redde" andre - du kan kun sige din mening og håbe det bedste. Og det er SÅ PISSE FUCKING FRUSTRENDE - JA. Men tænk dig om, ville du bryde dig om, at jeg sagde, hvad du skal mene ? Nej vel ?

Så "folk" må lære af deres egne erfaringer - indtil da må vi bare overleve. Og når den dag "nok normale mennesker" vågner op og kræver ændring - der har jeg bestilt verdens største t-shirt hvor der skal stå "FUCKING TUDEFJÆS - hvorfor tog det så lang tid"

Og så vil jeg bruge resten af mit liv på at være skadefro over de latterlige mennesker, der vågnede så sent op -haaaaaaaaaaa aahahaha hahahaaaaaaaaaaaa.

vh/Morten
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
geronimo



Indmeldt: 10. aug 2010
Indlæg: 1

IndlægSkrevet: Tirs aug 10, 2010 11:16 am    Emne: Re: Kan NWO afspores? Besvar, med citat

sådan, frihed til folket... de fleste ved ikke hvem de selv er... jeg var til demo på amager ved cop15, den dag det hele skulle ske, intet skete, folk stod og så helt forvirret ud i hovedet, jeg troede vi skulle ind. efter en halv time, EN HALV TIME, så lukkede politiet (kapitalist-slaverne) mødet og demoen var over. så det er svært, men kærligheden frem for teknologien er i fremgang, så der er gode ting i vente senere, når vi ved hvem "JEG" er. jeg personligt er kærlighed i arbejde... hvem er du?
og ja, nwo kan ændres, se f.eks på lene espersen, hun er bilderberger(nwo) og nu er hun fhv tillidsfuld, så det går positivt frem ad! jeg kan lige tilføje til dem som ikke ved det, lene espersen var til bilderberg møde d. 3-6 juni 2010.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Oplevelse, Erfaring Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 Copyright © 2012 Agenda911.dk
 All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective owners.
Powered By Geeklog 
Created this page in 0.59 seconds